duminică, 28 decembrie 2008

pierderea in detalii

de ceva vreme...vreo 19 ani (sic)...ma framanta o intrebare 'de ce nu merg lucrurile cum ar trebui si in romania?' ....cum ma dadeam eu maine pe net...azi e iarasi maine...intrai pe blogul unui prieten si citind articolul si comentariile avui o epifanie...:) romanul se pierde in detalii si cum spuneam tot pe blogul respectiv nu mai vede padurea din cauza copacilor...(asta cu copacii desi initial crezui ca e vreun alt proverb romanesc vazui ca de fapt tot de la germani se trage - pentru cei care au curiozitati: Musarion oder Die Philosophie der Grazien )

sa revenim insa la poveste (ca sa nu ne pierdem si noi in detalii...:) articolul cu pricina...hai ca daca sunteti curiosi am sa pun linkul...facea trei afirmatii dureros de adevarate si care descriu poate doar o mica parte a realitatii:
- Statul e incorect;
- Statul e escroc;
- Statul e retardat de-a binelea
.
autorul da si exemple pentru fiecare afirmatie in parte si cred eu destul de pertinente....exemplele elelele...

cum era ora tarzie am zis sa citesc comentariile asteptandu-ma sa dau peste injuraturi de genul: huuuooooo, mama lor de escroci, retardati, incorecti, etc...ce credeti ca-mi vazura ochii???... cititorii se contraziceau de fapt pe chestii de genul nu e taxa, e pensie, ca e impozit, nu ca e indemnizatie…uite si linkul cu pricina... 3-caracteristici-ale-statului-roman

eu sunt de obicei retinut da pe moment nu m-am putut abtine si pusei un comentar...dupa ce imi varsai si eu offul imi dadui seama ca asta trebuie sa fie...(si asta si manipulatia cu media si alte alea...agentiile straine, teroristii...) insa precis asta e motivul: suntem programati sa ne pierdem in detalii...si acum mergem la somn....peace

Niciun comentariu: