duminică, 21 decembrie 2008

Epoca rusa

Am intrat in epoca rusa, filme, carti si muzici...fete si baieti...:)
Si ca tot eram pe acolo ma gandii sa va arat si voua o mica parte din insula pe care sunt io acu', si cea mai nimerita ilustratie e tanarul Vladimir Vysotsky

There is ice above me and below...

There is ice above me and below,
Thus what have I—to break the bottom or the top?
Of course, to go up, and hope
On our near meet, and do my job.

Ice above me, do give me way and split!
I’m all in sweat like the tiller at work.
I’ll soon be back to thee, my dear,
Remembering all, even old songs.

My time of life is only forty-two years,
And I’m saved by thee and the King.
I’ve gotten what to sing before the Merciful,
What will justify me before Him.

1980

Si pe final o ultima mica mostra .... NAZDROVIE.....:

5 comentarii:

Anonim spunea...

Gând la gând cu bucurie, eu tocmai recitesc Bulgakov. Şi mi-amintesc cu groază de Babel şi Vesiolîi, care însă sunt mult prea buni ca să-ţi permiţi să nu-i citeşti, cu toată groaza.

DanB spunea...

in afara de Maestrul si Margareta nu am citit altceva de MB...insa tin minte ca totul a plecat in 80' la national....maestrul Stefan Iordache a interpretat genial rolul lui Isus...am mai vazut tot de el si tot cu el "Flight"...despre ceilalti nu imi e clar...singurul care ma gandesc ar fi Artiom Vesiolii si de el nu citii inca nimic.

Anonim spunea...

Bulgakov: "Garda Albă"
Babel: "Cavaleria Roşie"
Vesiolîi: "Rusia Scăldată-n Sânge"
Dacă citeşti aşa ceva, îţi piere pe vecie cheful de comunism, dacă cumva l-ai avut vreodată. De aceea paralela dintre ei. Actualmente (re)citesc din Bulgakov povestiri scurte, Maestrul şi Margareta cred c-am recitit-o de vreo sută de ori.

DanB spunea...

eu ma luptam cu asta: http://home.freeuk.net/russica2/books/pushk/spads/spads.html

chestia cu comunismul tre o discutie mai lunga pe tema...cheful bazat pe trairi nu il avui. oricum am invatat sa pun lucrurile in context si sa nu fac judecati pripite...

DanB spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.