vineri, 8 iunie 2007

Referendum Constitutional 1

Prima mea contributie blogala am facut-o azi comentand un articol in blogul unui prieten
http://amardezi.blogspot.com/2007/06/logica-pierzaniei.html . Subiectul mi s-a parut interesant si m-am bagat si eu in vorba in pagina de comentarii. Spuneam acolo ca in 89 romanii au sperat sa schimbe ceva. Privind retrospectiv la ce s-a intimplat de atunci si ce realizari putem bifa ma apuca disperarea. Un termen care descrie starea de spirit (a mea si a catorva alte persoane care au comentat articolul): DI-SPERANTA
Eu unul nu mai am incredere in capacitatea nu numai a clasei politice ci si a societatii de a rezolva ceva si cred ca solutia cea mai buna este de a deveni Protectorat. Vor fi precis un numar de doritori pentru postul de protector si am putea organiza un referendum pentru ca oricum ne plac referendumurile.


PROTECTORÁT ~e n. 1) Formă de dependenţă colonială care permite statului protector să dirijeze politica externă şi, în mare măsură, pe cea internă a statului protejat. 2) Stat sau teritoriu aflat în dependenţa unui stat protector. /fr. protectorat

Niciun comentariu: