duminică, 4 mai 2008

Clipe electorale

nu stiu de ce imi bag nasul in acest subiect ca tot nu pot sa particip la alegerile locale. probabil pentru ca este ceva de actualitate si am vazut pe cele cateva bloguri pe care le citesc niste articole interesante. am mai incercat eu sa dau cateva sfaturi (vezi articolele din Politichie) fara succes insa...sic
asa ca de data asta nu mai dau sfaturi promit...
cand am fost in Bucuresti campania nu incepuse inca, insa am vazut un clip care sugereaza (artistic asi putea spune) cam pe unde ne situam:

sigur ca mi-ar fi placut mult mai mult sa vad un clip in genul celui folosit dincolo de atlantic (am sa il pun mai la sfarsitul articolului deci nu disperati..:-) pentru a sugera oamenilor ca o schimbare este necesara. vazand insa cum au evoluat lucrurile de prin 90 incoace, inclin sa le dau dreptate celor care au conceput clipul, ca la noi e nevoie de o voce mai ridicata pentru a te face auzit. urmeaza sa vedem ce impact are si daca are impact ce se va intampla dupa alegeri. sper deasemenea sa vad clipuri asemanatoare si pentru celelalte orase din romania si sper sa fie atasate de persoane care intr-adevar vor schimba ceva. sau poate ca sunt eu un optimist incorigibil.

si acum pentru cei care au avut rabdare sa citeasca tot postul iata si exemplul american despre care vorbeam mai sus:


si ca sa vezi ca si ei folosesc atacul la persoana uite si continuarea:

Niciun comentariu: