luni, 7 ianuarie 2008

Marathon de Bucuresti

le spuneam unor prieteni ca eu unul m-asi intoarce in Romania si toti radeau. e drept ca e praf mult, unii oameni sunt "unii" oameni, clasa politi K e clasa politi K vezi postul lui Vlad http://amardezi.blogspot.com/2008/01/ce-merit-videanu-procedura-nr-3.html (apropos de asta am sa mai comentez eu clasa asta de politicieni insa acu chiar tre sa plec in 20 min.)
Iata insa un motiv (si va spui eu ca sunt mai multe din astea) pentru care eu asi da timpul inapoi - sa fiu vesnic tinar, sau sa nu fi plecat vre-o data din Bucuresti:
si dupa ce l-am vazut pe Cristi in D3ani am dat o fuga si l-am vazut si in: http://www.teatrulmic.ro/spectacole/colonia_ingerilor.html

acum "nu stiu altii cum sunt" dar eu cand imi aduc aminte...nu asta vroiam sa zic insa imi place replica...:)

nu am sa va povestesc piesele si nici pina la ce ora am stat in laptarie (la multi ani Ioana, si Ion, si Teo daca tot veni vorba). Tot ce vroiam sa spun e ca pentru acest marathon pe care l-am facut aseara intre teatrul national si teatrul mic (si retur..:-) eu m-asi intoarce

PS cred ca distantza e mai mica decit prevede regulamentul insa pe praful ala de aseara va rog sa ma credeti ca mi-a parut comparabil. Si acu chiar va las .... pana mai tirziu.

Niciun comentariu: